Recent News

Newsletter

Error: Contact form not found.

 
Home / Wszystkie  / Błędy restauratorów  / Stwórz swoim klientom rytuał i naucz go pielęgnować

Dzień dobry 👋
Wpis ten powstaje w niedzielę – nie bez powodu. Prawie każdy z nas pielęgnuje wokół siebie różnego rodzaju #rytuały, np. w niedzielę śniadanie jada zawsze w piżamie, albo gotuje tradycyjny rosół co niedzielę. Wspominam o tym, ponieważ Wy – chcąc podnieść sprzedaż w restauracji – również powinniście nie tylko wziąć to pod uwagę, ale przede wszystkim bardzo konkretnie to #wykorzystać. Jak?
Wystarczy, że wybierzecie jeden dzień tygodnia (najlepiej spoza weekendu, gdzie zwykle sprzedaż w lokalu jest wyższa niż w tygodniu) i zaproponujecie swoim gościom #akcję: Czwartek – dniem bez gotowania 🙌 i tego dnia stworzycie #specjalną propozycję dla tych, którzy zdecydują się jedzenie zamówić w Waszej restauracji. Może to być specjalne danie tego dnia (np. całkowicie spoza karty, ale mocno nawiązujące do kuchni, którą serwujecie na co dzień) lub zestaw, którego cena jest wyjątkowo atrakcyjna i nie obowiązuje żadnego innego dnia.
Jaki jest tego #cel? 😎
Otóż tak, jak wspomniałam – chcecie, by dane zachowanie Waszych gości, a więc czwartkowe zamawianie, stało się czymś w rodzaju rytuału, który wspólnie z nimi będziecie pielęgnować, a tym samym stworzycie pewnego rodzaju #odruch. Bo przecież w czwartek nie gotuję ;)👏. Co Wy na to? 😊
No Comments
Post a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.